Tariel Kapanadze – Generator de energie gratuita – 5KW

Demonstratie realizata de Tariel Kapanadze, in curtea casei sale, a generatorului de energie gratuita de 5KW.

Nota: Toate comentariile cu limbaj indecent le voi sterge indiferent de continutul stiintific/tehnic al acestora.

33 thoughts on “Tariel Kapanadze – Generator de energie gratuita – 5KW

    1. ovisadang

      +Jack Rainfield yes you can, but will not find any batteries. believe me!
      in the last 4 years many tried to find that batteries but none was
      successful. because there is no battery at all, just an “empty space” full
      of energy!

    1. Nodir D

      Thank you for Vladimir Utkin!
      I have read Vladimir Utkin article. What can I say? Wow, almost the same.
      Hi is right when telling that capacitor mast be charget by electrical
      field. But he hi is wrong in replacement of the capacitor. Hi shows, as Don
      Smith, external capacitor, whereas it mast be placed inside the coil and
      between windings.

    2. Nodir D

      If shortly, vision based on Teslas patent № 512340.
      Common tesla transformers secondary coil consist of one layer. But in this
      version the secondary coil is bifilar, videlicet it consist of two layers,
      connected in series.
      Between layers we have electrical field E=U/2 . If we put capacitor (two
      plates with dielectric between them) in this field, we will have electric
      charge separation (electric induction) in it. Load mast be connected to
      this “internal” capacitor. There is NO magnetic coupling between coil
      current and load (interna capacitor) current, because they are
      perpendicular! So there is NO electromagnetic feedback!
      To better understanding read Teslas patent № 512340 and Donald L. Smith
      http://www.free-energy-info.com/Smith.pdf
      Sorry for my English.

  1. eduard pascal

    Unde pot gasi schema electrica corecta a dspozitivului? Netul e plin de
    scheme care mai de care mai ciudate. Daca aveti cunostinte contactati-ma va
    rog.

  2. Jenica Vizireanu

    Cum poate cineva sa masoare 23 dxe amperi cc cu un cleste ampermetric(sau
    clampmetter-cum i se mai spune) care este un aparat de masurarae a
    curentului alternativ,functionanad pe baza de inductie magnetica,ceea ce
    presupune un camp magnetic variabil?Cum putem vorbi de un camp magnetic
    variabil in jurul unui conductor(fir) prin care circula curent continuu?Nu
    credc o iota domnule.Sa-mi explice cineva mai doct ca mine asta.

    1. Jenica Vizireanu

      Ovisadang-Foarte amabil,multumesc,si pentru mine a fost onorant sa-mi
      incrucisez spada(ipotetic vorbind,desigur) cu tine.ne mai vedem pe aici,cu
      un pic de bafta.Iti doresc un 2016 plin de impliniri.

    2. ovisadang

      +Jenica Vizireanu Apreciez intentia dar nu ma consider indreptatit sa
      primesc scuze, deoarece consider ca nu este cazul. Nu m-am simtit de loc
      ofensat ci chiar incantat sa pot discuta cu cineva care are cunostinte in
      domeniu si totusi sesizeaza aspectele stranii din paradigma stiintifica
      actuala, si are mintea deschisa spre noi orizonturi de cunoastere si
      intelegere. Multumesc.

    3. Jenica Vizireanu

      Ovisadang-Imi calc promisiunea dar n-am incotro.Nu am avut nici un moment
      intentia sa ma dau mare sau sa te ofensez,Doamne fereste!Sunt doar putin
      sceptic(si prudent) mai ales datorita pregatirii tehnice pe care o am Si
      stapanesc bine teoria electromagnetismului,pana la nivel de camp
      electromagnetic si electric,inclusiv aparatul matematic care descrie
      functionarea sistemelor electrice si electromagnetice,asta(fara falsa
      modestie)ca sa fie clar.Si ca sa revenim nla oile noastre,da,sunt de acord
      ce tine,notiunea de perpetuum mobile este un nonsens,o aberatie,pentruca
      este falsa.Nu exista perpetuum mobile deoarece pot fi imaginate(si chiar au
      fost inventate)dispozitive care nu doar produc energie in raport de 1/1 ci
      chiar in excedent.dar tocmai datorita faptului ca sunt constient de asta si
      de faptul ca ideia este foarte tentanta sunt prudent cand vine vorba de
      acest domeniu intrucat lumea este plina de excroci si de muhaiele,de falsi
      oameni de stiinta si de pseudoinventatori sau pseudosavanti.Te rog sa
      primesti scuzele mele daca te-ai simtit cumva deranjat de retorica mea
      odata cu stima si consideratia care ti se cuvin.Toate cele bune.

    4. ovisadang

      +Jenica Vizireanu daca nu aveati timp nu porneati aceasta discutie. si de
      castigat sigur ati castigat cel putin noi potentiale orizonturi de
      cunoastere la intrebarile ramase inca neraspunse, sau noi orizonturi pentru
      cele cu raspuns evaziv.

      Despre corectitudinea valorilor indicate de clampmeter trebuie sa va dau
      dreptate, si nu ma pot pronunta cu certitudine, deoarece frecventa este
      dictata de arcul electric care inchide curentul prin circuit si sarcina.

      Insa va las placerea sa analizati singur schema de test de pe site-ul lui
      Jean-Louis Naudin, deoarece se pare ca nu ati avut timp sa va uitati peste
      documentatia ce v-am pus-o la dispozitie.
      http://jnaudin.free.fr/kapagen/images/callanan_diag.jpg
      http://jnaudin.free.fr/kapagen/images/romcoil10.jpg

      Aici sunt cateva din momentele mai importante ale filmului:
      – 12:34 – clampmeterul arata 23A pe firul de impamantar
      – 12:47 – clampmeterul arata 0,3A pe firul de iesire din convertor (
      220V/50Hz)
      – 14:24 – spune clar ca pe becuri cade o tensiune de 220V (5x1000W)
      – 16:15 – arat frecventa de 49Hz la iesire din convertor (220V/50Hz)
      – 19:20 – confirma din nou valorile citite anterior, adica 0,3A la iesire
      din convertor, 32A pe firuld e impamantare
      – 19:50 – arata dispozitivul functionand in circuit inchis (prin pamant
      desigur), adica fara baterie
      – 21:04 – se arata intreg ansamblul functionand supraunitar, fara baterie
      (prin pamant desigur)
      – 22:15 – se demonstreaza ca dispozitivul functioneaza si doar cu un singur
      bec de 1000W
      – 22:45 – se specifica consumul de 5A pentru un singur bec
      – 23:31 – functioneaza cu doua becuri de 1000W
      – 23:39 – se specifica consumul de 8A pentru cele doua becuri inseriate
      – 25:20 – se poate citi tensiunea de 206V pe clampmeter pentru o sarcina de
      5Kw (5 becuri)
      – 26:45 – se vede clar cum circuitul functioneaza supraunitar pe o sarcina
      de 5Kw fara baterie, adica prin autoalimentare
      – 28:28 – Kapanadze spune clar de ce este dispozitivul supraunitar

      Indiferent care ar fi argumentele pro sau contra acestui dispozitiv, asa
      cum se poate vedea el poate alimenta o sarcina de 5Kw (rezistiva cel putin)
      prin autoalimentare. si chiar daca doar un singur bec se poate autoalimenta
      cu acest dispozitiv si tot reprezinta o solutie alternativa la sclavia
      energetica impusa de baietii destepti.

      Acuma, ca sa fiu sincer cu tine toate argumentele pe care le aduc eu in
      discutie sunt conforme cu teoria oficiala a electromagnetismului. adica
      doar conform acestei teorii pot exista dispozitive free energy sau
      overunity. Insa eu personal nu sunt de acord cu aceasta teorie, iar ceea ce
      pare a fi overunity este o simpla conversie energetica locala din oceanul
      de energie universal. ce este acesta si cu ce se mananca nu poate fi
      ingurgitat de cineva puternic ancorat teoretic si practic in
      electromagnetismul oficial. si spun asta fara nici o tendinta de a te
      jigni, deorece si eu lucrez inca intr-un domeniu mai vast care include si
      electromagnetismul.

      Multumesc pentru aceasta discutie, care sper sa le fie si altora de folos.

    5. Jenica Vizireanu

      Ovisadang-Domnule,eu nu traiesc din postari pe internet si nu am timp de
      pierdut cu asemenea dialoguri din care nu castag nimic,decat nervi si
      abureala.Este pentru ultima data cand iti mai raspund,te rog sa nu mi-o iei
      in nume de rau.Clampmetrul nu poate masura corect curent de inalta
      frecventa,fiind calibrat pe 50 de herti.Ce fel de 23 de amperi sunt aia
      masurati un aparat inductiv de 50Hz.Pentru o masurare exacta se ia un
      procent(o mica parte) din aceasta energie de inalta frecventa,se
      redreseaza,se filtreaza si se masoara.obtinandu-es in acest fel o tensiune
      proportionala cu marimea curentului care circula prin sarcina(in acest caz
      dispozitivul Kapanatze).Si da,ai dreptate,mafia petrolului nu agreaza acest
      tip de cercetare,sunt la curent istoria si cu evolutia cercetarilor
      stiintifica din ultima suta de ani.Doar nu-ti inchipui ca intru intr-un
      dialog tehnic doar asa sa-mi dau si eu cu parerea sau sa ma bag singur in
      seama.La multi ani si multa sanatate in noul an.Cu stima.

  3. SERGE DANIEL

    Priincipul de functionare – Producerea curentului galvanic. Este cunoscut
    deoarece tevile de apa potabila se corodeaza si trebuie protejate de
    aparitia curentilor galvanici.

  4. Maikl Tanin

    это пришла комиссия счётчик проверять!!! А они проверяющих разводят )))
    чтоб штраф не платить)))

  5. elisagroup

    Translation is not correct in a few places, i’m Georgian as well 🙂 At the
    end Kapanadze says “resonator” not “insulator”: “The resonator needs a
    frequency that is high enough…. resonator decides what frequency you get
    at the output”. . This is the key phrase revealing the truth about the
    inner workings of the device and noone seems to understand what this means
    :)

  6. Rex Cotys

    CA SA COMIT O PARAFRAZA A UNUI CONFRATE POSTATOR, AS ZICE CA TRAIM INTR-UN
    OCEAN DE IGNORANTA, AL CARUI ABISAL FUND ESTE IMENSA PROSTIE! DESIGUR,
    INCONTESTABIL, DESEORI BANTUIE URAGANE DE INEPTII DAR SI DE NAIVITATI! DAR
    ESENTA ESTE URMATOAREA: OMENIREA IN LOC SA-SI UNEASCA FORTELE PENTRU
    CREATIE, FACE JOCUL CELOR CARE VOR SA CREDEM CA NE TRAGEM DIN MAIMUTA, IAR
    MARELE “BIG-BAN” S-A CREAT PE SINE INSUSI DIN… NIMIC!!! DE ACEEA COTIZAM
    CU TOTII LA ROBINETELE UNUI GRUPU MICROSCOPIC IN COMPARATIE CU CEI PESTE 6
    MILIARDE DE LOCUITORI! SOCIALIZAM, RIDICULIZAM, MISTOCARIZAM, IN CALITATE
    DE “GIGI CONTRA”, IAR CAND ESTE VORBA SA ARGUMENTAM, O LUAM IAR DE LA
    CAPAT: MINIMALIZA, SOCIALIZAM, DISCREDITAM, RIDICULIZAM, MISTOCARIZAM…

  7. Mediatori Negociatori

    Tariel Kapanadze deține patentul Nr. WO 2008/103129 A1 și patentul
    Perendev WO 2006/045333 A1, de la Organizația Mondială pentru proprietate
    intelectuală, încă din anul 2006 și 2008.
    .

  8. Dohn Joe

    A very unprofessional demonstration. A lot of unneeded thugs take part,
    each one has a knife handy. The team of scientists is clearly intimidated.
    Pathetic.

  9. Gica Popescu

    Bai, fraierilor
    Pila Karpen e multa mai tare ca radiatoru lu asta, …cum il cheama
    …Shevardnadze.
    Tineti minte, ca farfuriile zburatoare romanesti din bazele de sub muntii
    Bucegi zboara folosind plasma produsa de pile Karpen. Nimeni nu ne poate
    bate cand e vorba de minciuni.

  10. Rex Cotys

    UN ALT CAZ DEOSEBIT, ESTE CEL AL LUI KANZIUS, CEL CARE A INVENTAT
    GENERATORUL CARE-I POARTA NUMELE. CU CJUTORUL ACESTUIA SE POT VINDECA
    MAJORITATEA FORMELOR DE CANCER, DAR GENERATORUL KANZIUS ESTE TOTODATA, CEL
    MAI SIMPLU MOD DE A OBTINE INSTANTANEU CHIAR IN LABORATOR SAU ACASA,
    HODROGEN DIN ORICE SURSA DE APA DULCE SAU SARATA, PUTAND FI FOLOSIT
    IMEDIAT, FARA NEVOIA DE STOCARE! LA SCURTA VREME DUPA INVETAREA
    GENERATORULUI, SPECIALISTII ANUMITOR STRUCTURI L-AU “IMBOLNAVIT” MORTAL CU
    ACEL TIP DE PNEUMONIE IMUNA LA ORICE TRATAMENT!

Leave a Reply